Odnośniki

Fotokod z linkiem do niniejszej strony

Fotokod

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka
-- w całym serwisie

Nawigacja

Treść strony

ZAPYTANIE CENOWE - DT.523.14.2018.AW2

Zakład Usług Komunalnych w Radomiu ul. Sucha 15, 26-600 Radom ( Odbiorca ) zaprasza zainteresowanych Wykonawców do złożenia oferty cenowej na wykonanie rozbiórki zniszczonego pawilonu handlowego położonego na działce gminnej o nr ewid. 41/6 ( Obr. 0040 Obozisko ark. 31 ) przy zbiegu ulic Struga/Żwirki i Wigury w Radomiu

Zakres prac obejmować bedzie:

1. Wykonanie projektu w/w rozbiórki, który musi być wykonany przez uprawnione osoby oraz zgłoszony i zatwierdzony przez wymagane prawem stosowne organy i uwzględniać musi przepisy prawa Ochrony Środowiska w zakresie utylizacji odpadów.

2. Wystąpienie do Wydziału Architektury Urzędu miasta Radomia z wcześniej przygotowanymi oraz uzgodnionymi przez Wykonawcę stosownymi dokumentami - tj. koniecznymi mapami, projektem rozbiórki, obmiarem robót, pozwoleniami od pozostałych wymaganych prawem instytucji, niezbędnych dla wydania pozwolenia na przedmiotową rozbiórkę,

3. Wykonanie rozbiórki w/w pawilonu handlowego która obejmować musiałaby także:

  1. utylizację materiałów powstałych z rozbiórki oraz uporządkowanie i wyrównanie terenu po zakończeniu prac rozbiórki,
  2. dokonanie napraw wszelkiej infrastruktury na terenach właścicieli działek graniczących z działką ozn. nr 41/6 (Obr. 0040 OBOZISKO ark. 31) przy zbiegu ulic Struga/Żwirki i Wigury w Radomiu, o ile uszkodzenia te powstaną z tytułu prowadzenia przez Wykonawcę w/w prac.

Ilość stosownych dokumentów wygenerowanych z inicjatywy Wykonawcy w celu uruchomienia oraz realizacji przez Wykonawcę w/w rozbiórki przy ul. Struga/Żwirki i Wigury w Radomiu, na działce oznaczonej nr 41/6 (Obr. 0040 OBOZISKO ark. 31)

  • musi być zgodna i odpowiadać warunkom obowiązującego prawa,
  • zapewnić powinna Wykonawcy oraz Zamawiającemu terminowe wykonanie wszystkich zadań niezbędnych do zgodnego z obowiązującym prawem uruchomienia procesu rozbiórki oraz jej faktycznego i terminowego wykonania,
  • musi być w jednym egzemplarzu przekazana Zamawiającemu przez Wykonawcę po zakończeniu rozbiórki.

4. Do niniejszego zapytania cenowego, jako jego integralną część dołączamy załącznik nr 1 – tj. zdjęcia nr 1. i nr 2. sytuujące zniszczony pawilon handlowy przeznaczony do rozbiórki,

5. Określona wyżej rozbiórka, uprzątnięcie terenu po rozbiórce, wykonanie wszelkich napraw infrastruktury, budowli i budynków na terenach właścicieli innych działek graniczących z działką na której będą prowadzone w/w roboty rozbiórkowe, a także wszelkie inne nieprzewidziane prace związane z wykonaniem powyższego zadania muszą być wykonywane w ciągu 20 dni roboczych, licząc od daty następnego dnia w którym Odbiorca dostarczywybranemu Wykonawcy pisemne zlecenie na jego realizację.

6. W terminie dwóch dni roboczych od daty otrzymania zlecenia od Odbiorcy, wybrany do realizacji zadania Wykonawca zobowiązuje się potwierdzić formalnie, w sposób pisemny, przyjęcie tego zlecenia do realizacji na warunkach określonych niniejszym zapytaniem oraz zleceniem dostarczonym Wykonawcy przez Odbiorcę.

  1. W przypadku zwłoki Wykonawcy w terminowym wykonaniu prac objętych niniejszym zapytaniem cenowym, Zamawiający potrąci Wykonawcy karę umowną w wysokości 4% wartości wynagrodzenia brutto za każdy dzień opóźnienia, począwszy od dnia dnia ustalonego w/w zleceniem.

 

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Robert Rutkowski
    data wytworzenia: 2018-09-26
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2018-09-26 13:03

Pliki do pobrania

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Robert Rutkowski
    data wytworzenia: 2018-09-26
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2018-09-26 13:03

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 2131
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2019-02-19 13:24

Dane adresowe

Zakład Usług Komunalnych w Radomiu

Jednostka Budżetowa
Organ założycielski - Rada Miejska w Radomiu

ul. Sucha 15, 26-612 Radom
Województwo mazowieckie

NIP 948-249-54-17 REGON 141256865
BANK PEKAO S.A. II O/RADOM
35 124032591111001016548292

Dane kontaktowe

tel. +48 48 331 02 73
fax. +48 48 331 02 74

e-mail: sekretariat@zuk.radom.pl

Godziny urzędowania

Budynek administracyjny 7.30-15.30
Budynek techniczny 7.00-15.00

 

Odnośniki

Metryka strony BIP

Licznik odwiedzin strony BIP: 20602
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2019-02-19 13:24

Stopka strony