Odnośniki

Fotokod z linkiem do niniejszej strony

Fotokod

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka
-- w całym serwisie

Nawigacja

Treść strony

NABÓR NA STANOWISKO INSPEKTOR DZIAŁU TECHNICZNEGO.

Główne obowiązki

  • Elektroniczne oraz papierowe sporządzanie kart czasu pracy z podziałem na zadania realizowane przez jednostkę dla wszystkich pracowników Działu Technicznego ZUK, poprzez:
  • nanoszenie czasu pracy przepracowanego w wymiarze godzin zwykłych;
  • nanoszenie czasu pracy przepracowanego w godzinach nadliczbowych oraz sporządzanie dokumentów cząstkowych uwzględniających podział na realizowane przez Dział Techniczny i jego Sekcje zlecenia.
  • Prawidłowe i terminowe wykonywanie powierzonych zadań pod względem formalnym i rzeczowym oraz szczególna dbałość o zgodność czasu pracy pracowników Sekcji Sprzątania i Sekcji Technicznej Działu Technicznego w dokumentach BZ z raportami dziennymi sporządzanymi przez Mistrzów tych Sekcji.
  • Komputerowe ewidencjonowanie oraz prowadzenie dokumentacji określonej przez Prawo Ochrony Środowiska dla utylizowanych przez zakład nieczystości z ich opisywaniem na stosownych dokumentach z zachowaniem podziału na konkretne zlecenia i zadania.
  • Sporządzanie i redagowanie innych dokumentów, zleconych przez przełożonych oraz ich ręczne lub komputerowe przepisywanie.

Dokładny wykaz wymagań oraz warunków pracy w załączniku.

 

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Robert Rutkowski
    data wytworzenia: 2018-12-13
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2018-12-13 14:00

Pliki do pobrania

NABÓR NA STANOWISKO KIEROWNIK DZIAŁU ZIELENI Z DNIA 26.11.2018r.

Główne obowiązki

  • Organizacja prac Działu,
  • Odpowiedzialność za zapewnienie jakości i ciągłości realizacji zadań związanych z utrzymaniem zieleni na terenie parków i skwerów, będących w utrzymaniu Zakładu,
  • Współpraca z Urzędem Miejskim i innymi instytucjami w sprawach formalno-prawnych dotyczących robót i usług wykonywanych przez Dział,
  • Współpraca ze służbami konserwacji zabytków,
  • Sporządzanie i przekazywanie stosownych sprawozdań w zakresie funkcjonowania Działu.
  • Dokonywanie oceny skutków (analiza ryzyka) na planowe operacje związane z przetwarzaniem danych osobowych.
  • Przeprowadzanie wewnętrznych audytów ochrony danych osobowych oraz bezpieczeństwa infrastrukturyIT

Dokładny wykaz wymagań oraz warunków pracy w załączniku.

 

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Robert Rutkowski
    data wytworzenia: 2018-11-26
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2018-11-26 15:05

Pliki do pobrania

NABÓR NA STANOWISKO KIEROWNIK DZIAŁU ZIELENI I KONSERWACJI.

Główne obowiązki

  • Organizacja prac Działu,
  • Odpowiedzialność za zapewnienie jakości i ciągłości realizacji zadań związanych z utrzymaniem zieleni na terenie parków i skwerów, będących w utrzymaniu Zakładu,
  • Współpraca z Urzędem Miejskim i innymi instytucjami w sprawach formalno-prawnych dotyczących robót i usług wykonywanych przez Dział,
  • Współpraca ze służbami konserwacji zabytków,
  • Sporządzanie i przekazywanie stosownych sprawozdań w zakresie funkcjonowania Działu.
  • Dokonywanie oceny skutków (analiza ryzyka) na planowe operacje związane z przetwarzaniem danych osobowych.
  • Przeprowadzanie wewnętrznych audytów ochrony danych osobowych oraz bezpieczeństwa infrastrukturyIT

Dokładny wykaz wymagań oraz warunków pracy w załączniku.

 

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Robert Rutkowski
    data wytworzenia: 2018-11-13
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2018-11-13 14:48
  • zmodyfikował: Administrator Systemu
    ostatnia modyfikacja: 2018-11-13 15:04

Pliki do pobrania

NABÓR NA STANOWISKO INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH.

Główne obowiązki:

  • Bieżące śledzenie przepisów prawnych dotyczących tematyki ochrony danych oraz informacji GIODO.
  • Opracowywanie i aktualizowanie niezbędnej dokumentacji w zakresie polityki bezpieczeństwa.
  • Informowanie administratorów danych osobowych oraz pracowników o obowiązkach związanych z ochroną danych osobowych, o zadaniach spoczywających na nich na mocy RODO, o aktualnych regulacjach prawnych oraz doradzanie im w tym zakresie.
  • Bieżące monitorowanie procesów przetwarzania danych osobowych.
  • Przeprowadzanie szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych.
  • Dokonywanie oceny skutków (analiza ryzyka) na planowe operacje związane z przetwarzaniem danych osobowych.
  • Przeprowadzanie wewnętrznych audytów ochrony danych osobowych oraz bezpieczeństwa infrastrukturyIT

Dokładny wykaz wymagań oraz warunków pracy w załączniku.

 

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Robert Rutkowski
    data wytworzenia: 2018-10-26
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2018-10-26 16:41
  • zmodyfikował: Administrator Systemu
    ostatnia modyfikacja: 2018-10-26 16:48

Pliki do pobrania

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 1887
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2019-01-29 14:58

Dane adresowe

Zakład Usług Komunalnych w Radomiu

Jednostka Budżetowa
Organ założycielski - Rada Miejska w Radomiu

ul. Sucha 15, 26-612 Radom
Województwo mazowieckie

NIP 948-249-54-17 REGON 141256865
BANK PEKAO S.A. II O/RADOM
35 124032591111001016548292

Dane kontaktowe

tel. +48 48 331 02 73
fax. +48 48 331 02 74

e-mail: sekretariat@zuk.radom.pl

Godziny urzędowania

Budynek administracyjny 7.30-15.30
Budynek techniczny 7.00-15.00

 

Odnośniki

Metryka strony BIP

Licznik odwiedzin strony BIP: 26393
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2019-03-15 15:56

Stopka strony