| NABÓR NA STANOWISKO KIEROWNIK W DZIALE ZIELENI I KONSERWACJI Z DNIA 09.12.2022r. |
Główne obowiązki:
- Organizacja, nadzór i kontrola jakości wykonywanych prac w zakresie utrzymania czystości i porządku na wyznaczonych ulicach miasta Radomia, działkach gminnych, Miejscach Pamięci Narodowej oraz wyznaczonych miejscach organizacji imprez masowych,
- Organizacja prac oraz odpowiedzialność za zapewnienie jakości i ciągłości realizacji zadań związanych z utrzymaniem zieleni oraz szaletów na terenie parków i skwerów będących w utrzymaniu Zakładu,
- Współpraca z Urzędem Miejskim i innymi instytucjami przy realizacji państwowych, samorządowych i okolicznościowych imprez masowych a także w sprawach formalno-prawnych dotyczących robót i usług wykonywanych przez dział,
- Współpraca ze służbami konserwacji zabytków,
- Sprawowanie nadzoru nad pracownikami w zakresie dyscypliny pracy, wykorzystywania norm pracy i czasu pracy,
- Przygotowywanie dokumentacji przetargowych w zakresie funkcjonowania działu,
- Sporządzanie i przekazywanie stosowych sprawozdań w zakresie funkcjonowania działu.
Dokładny wykaz wymagań oraz warunków pracy w załączniku.
| NABÓR NA STANOWISKO KIEROWNIK W DZIALE ZIELENI I KONSERWACJI Z DNIA 25.11.2022r. |
Główne obowiązki:
- Organizacja, nadzór i kontrola jakości wykonywanych prac w zakresie utrzymania czystości i porządku na wyznaczonych ulicach miasta Radomia, działkach gminnych, Miejscach Pamięci Narodowej oraz wyznaczonych miejscach organizacji imprez masowych,
- Organizacja prac oraz odpowiedzialność za zapewnienie jakości i ciągłości realizacji zadań związanych z utrzymaniem zieleni oraz szaletów na terenie parków i skwerów będących w utrzymaniu Zakładu,
- Współpraca z Urzędem Miejskim i innymi instytucjami przy realizacji państwowych, samorządowych i okolicznościowych imprez masowych a także w sprawach formalno-prawnych dotyczących robót i usług wykonywanych przez dział,
- Współpraca ze służbami konserwacji zabytków,
- Sprawowanie nadzoru nad pracownikami w zakresie dyscypliny pracy, wykorzystywania norm pracy i czasu pracy,
- Przygotowywanie dokumentacji przetargowych w zakresie funkcjonowania działu,
- Sporządzanie i przekazywanie stosowych sprawozdań w zakresie funkcjonowania działu.
Dokładny wykaz wymagań oraz warunków pracy w załączniku.
| NABÓR NR 1 NA STANOWISKO INSPEKTOR W DZIALE ADMINISTRACYJNYM Z DNIA 24.11.2022r. |
Główne obowiązki
- Realizacja zadań związanych z:
-
- gospodarką nieruchomościami, umowami najmu i korzystaniem z nieruchomości stanowiących własność zakładu,
- prawidłowym gospodarowaniem środkami trwałymi oraz rzeczowymi składnikami majątku zakładu,
- zabezpieczeniem majątku zakładu przed zniszczeniem, dewastacją, kradzieżą,
- planowaniem i realizacją zakupów oraz ich dokumentowaniem.
- Współpraca z Urzędem Miasta Radom w zakresie pobierania i rozliczania druków ścisłego zarachowania,
- Prowadzenie ewidencji wydawanych kwitów „opłata targowa”,
- Przygotowywanie raportów dziennych dotyczących zbierania opłaty targowej na targowiskach miejskich przez inkasentów,
- Sporządzenie miesięcznych harmonogramów pracy inkasentów i pracowników dozoru,
- Prowadzenie i rozliczanie ewidencji czasu pracy pracowników Działu Administracyjno-Gospodarczego,
- Przygotowanie i organizacja przebiegu handlu w okresie Świąt Zmarłych i podczas innych imprez okolicznościowych,
- Przygotowywanie wpłat do banku z tytułu „opłata targowa” i za rezerwację miejsc handlowych na targowiskach miejskich,
- Prowadzenie dokumentacji dot. zarządzania nieruchomościami podlegających ZUK, w tym w szczególności przygotowywania projektów zawieranych umów najmu oraz dokumentacji w zakresie obsługi nieruchomości,
- Udział w pracach komisji przetargowej, inwentaryzacyjnej i likwidacyjnej,
- Wykonywanie zadań z zakresu przygotowania i przeprowadzania zapytań cenowych dla zamówień nie podlegających ustawie Prawo Zamówień Publicznych,
- Współpraca z poszczególnymi działami jednostki w zakresie zagadnień związanych z realizowanymi zadaniami.
Dokładny wykaz wymagań oraz warunków pracy w załączniku.
| NABÓR NR 2 NA STANOWISKO INSPEKTOR W DZIALE ADMINISTRACYJNYM Z DNIA 24.11.2022r. |
Główne obowiązki
- Realizacja zadań związanych z:
-
- gospodarką nieruchomościami, umowami najmu i korzystaniem z nieruchomości stanowiących własność zakładu,
- prawidłowym gospodarowaniem środkami trwałymi oraz rzeczowymi składnikami majątku zakładu,
- zabezpieczeniem majątku zakładu przed zniszczeniem, dewastacją, kradzieżą,
- planowaniem i realizacją zakupów oraz ich dokumentowaniem.
- Wystawianie faktur w zakresie zadań realizowanych przez Dział Administracyjno-Gospodarczy a w szczególności:
-
- wyliczanie należności za zużycie energii elektrycznej, c.o., wywóz nieczystości oraz wody i ścieków dla najemców i sporządzania faktur z powyższego tytułu,
- sporządzanie faktur z tytułu czynszu za najem lokali, angaży i miejsc postojowych,
- przygotowywanie miesięcznych, kwartalnych , półrocznych i rocznych zestawień związanych ze sprzedażą wszystkich usług,
- Prowadzenie dokumentacji dot. zarządzania nieruchomościami podlegających ZUK, w tym w szczególności przygotowywania projektów zawieranych umów najmu oraz dokumentacji w zakresie obsługi nieruchomości,
- Prowadzenie i rozliczanie ewidencji czasu pracy pracowników Działu Administracyjno-Gospodarczego,
- Przygotowanie i organizacja przebiegu handlu w okresie Świąt Zmarłych i podczas innych imprez okolicznościowych,
- Udział w pracach komisji przetargowej, inwentaryzacyjnej i likwidacyjnej,
- Wykonywanie zadań z zakresu przygotowania i przeprowadzania zapytań cenowych dla zamówień nie podlegających ustawie Prawo Zamówień Publicznych,
- Współpraca z poszczególnymi działami jednostki w zakresie zagadnień związanych z realizowanymi zadaniami.
Dokładny wykaz wymagań oraz warunków pracy w załączniku.
| NABÓR NA STANOWISKO REFERENT W DZIALE TECHNICZNYM Z DNIA 31.05.2022r. |
Główne obowiązki
- Kontrola stanu ilościowego i technicznego urządzeń i wyposażenia placów zabaw, obiektów sportowych obsługiwanych przez ZUK ze sporządzeniem stosowanych wniosków z tych czynności, tj.:
-
- prowadzenie dokumentacji przebiegu prac oraz dokonywanych przeglądów i napraw realizowanych przez służby ZUK na placach zabaw, boiskach, skate-parkach, street workout i siłowniach zewnętrznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego;
- wykonanie stosownej dokumentacji i sprawozdań dla wojewódzkich i państwowych organów ustawowo nadzorujących place zabaw, boiska, skate-parki, street workout i siłownie zewnętrzne;
- prowadzenie elektronicznego wykazu urządzeń i wyposażenia placów zabaw, boisk, skate-parków, street workout i siłowni zewnętrznych oraz wyposażenia małej architektury znajdujących się na terenie miasta Radomia obsługiwanych przez służby ZUK;
- udział w przeglądach odbiorczych i gwarancyjnych urządzeń i wyposażenia placów zabaw, boisk, skate-parków, street workout i siłowni zewnętrznych przekazanych do obsługi przez ZUK;
- bieżące pisemne przekazywanie oraz informowanie Mistrzów Sekcji Technicznej ZUK o zauważonych usterkach i dewastacjach urządzeń wyposażenia placów zabaw, boiska, skate-parków, street workout oraz siłowni zewnętrznych.
- Opisywanie faktur dotyczących zakupów materiałów, usług oraz robót realizowanych przez Dział Techniczny w zakresie obsługi placów zabaw, itp.
- Sporządzanie notatek w celu oszacowania wartości zamówień oraz na tej podstawie sporządzanie wniosków o dokonanie wydatków ze środków publicznych poniżej 130 000,00 zł. netto.
- Prawidłowa współpraca z poszczególnymi działami i samodzielnymi stanowiskami w zakładzie pracy.
Dokładny wykaz wymagań oraz warunków pracy w załączniku.
Pliki do pobrania
| NABÓR NA STANOWISKO REFERENT W DZIALE TECHNICZNYM Z DNIA 12.05.2022r. |
Główne obowiązki
- Kontrola stanu ilościowego i technicznego urządzeń i wyposażenia placów zabaw, obiektów sportowych obsługiwanych przez ZUK ze sporządzeniem stosowanych wniosków z tych czynności, tj.:
-
- prowadzenie dokumentacji przebiegu prac oraz dokonywanych przeglądów i napraw realizowanych przez służby ZUK na placach zabaw, boiskach, skate-parkach, street workout i siłowniach zewnętrznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego;
- wykonanie stosownej dokumentacji i sprawozdań dla wojewódzkich i państwowych organów ustawowo nadzorujących place zabaw, boiska, skate-parki, street workout i siłownie zewnętrzne;
- prowadzenie elektronicznego wykazu urządzeń i wyposażenia placów zabaw, boisk, skate-parków, street workout i siłowni zewnętrznych oraz wyposażenia małej architektury znajdujących się na terenie miasta Radomia obsługiwanych przez służby ZUK;
- udział w przeglądach odbiorczych i gwarancyjnych urządzeń i wyposażenia placów zabaw, boisk, skate-parków, street workout i siłowni zewnętrznych przekazanych do obsługi przez ZUK;
- bieżące pisemne przekazywanie oraz informowanie Mistrzów Sekcji Technicznej ZUK o zauważonych usterkach i dewastacjach urządzeń wyposażenia placów zabaw, boiska, skate-parków, street workout oraz siłowni zewnętrznych.
- Opisywanie faktur dotyczących zakupów materiałów, usług oraz robót realizowanych przez Dział Techniczny w zakresie obsługi placów zabaw, itp.
- Sporządzanie notatek w celu oszacowania wartości zamówień oraz na tej podstawie sporządzanie wniosków o dokonanie wydatków ze środków publicznych poniżej 130 000,00 zł. netto.
- Prawidłowa współpraca z poszczególnymi działami i samodzielnymi stanowiskami w zakładzie pracy.
Dokładny wykaz wymagań oraz warunków pracy w załączniku.
Pliki do pobrania
| NABÓR NA STANOWISKO KIEROWNIK W DZIALE TECHNICZNYM Z DNIA 13.04.2022r. |
|
Główne obowiązki
Dokładny wykaz wymagań oraz warunków pracy w załączniku. |
Pliki do pobrania
- 4. Informacja o wyniku naboru. (PDF) 210.41kB
| NABÓR NA STANOWISKO INSPEKTOR W DZIALE TECHNICZNYM Z DNIA 18.03.2022r. |
|
Główne obowiązki
Dokładny wykaz wymagań oraz warunków pracy w załączniku. |
Pliki do pobrania